Випуск № 86 том 4, 2025 р.

Завантажити номер одним файлом

Титульна сторінка

Змiст

МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Olena BALATSKA, Yuliia HUNCHENKO
STRATEGIC MODELS OF CRITICAL REMARKS IN ENGLISH-LANGUAGE RESEARCH ARTICLES IN PSYCHOLOGY

Ірина ДЕНИСОВЕЦЬ
ЕВОЛЮЦІЯ ТЕРМІНА НА ПОЗНАЧЕННЯ ПРЕФІКСАЛЬНОГО СПОСОБУ СЛОВОТВОРЕННЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ДЕРИВАТОЛОГІЇ

Світлана ДОРОШЕНКО, Людмила ДЕРЕВ’ЯНКО
ПРИЧИНИ ПОРУШЕННЯ МОВНИХ НОРМ У ПРОЦЕСІ ПЕРЕКЛАДУ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ

Марина ЖОВНІР, Тетяна ЛЕЩЕНКО
ОСОБЛИВОСТІ НЕВЕРБАЛЬНИХ ЗАСОБІВ АКТУАЛІЗАЦІЇ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ УКРАЇНЦІВ У МУЛЬТИМОДАЛЬНИХ ТЕКСТАХ

Наталія КОМЛИК, Світлана ГАЛАУР
СИНТАКСИЧНІ МОДЕЛІ АНГЛІЙСЬКИХ БІНОМІВ

Tetiana KOROL, Yulia SYROTA, Lyudmila CHEREDNYK
EXPLORING FIGURATIVE LANGUAGE OF H. MORTʼS POETIC WORLD

Svitlana NESHKO, Olena EL KASSEM, Olena KHARLAMOVA
CONNOTATIVE TRANSFORMATIONS OF PHRASEOLOGICAL UNITS IN TRANSLATION

Людмила ЧЕРЕДНИК, Алла БОЛОТНІКОВА
ДІАЛОГ КУЛЬТУР У ТВОРЧОСТІ В. ШИМБОРСЬКОЇ, О. ТОКАРЧУК І Л. КОСТЕНКО (ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ)

ПЕДАГОГIКА

Антон БЕРЕЖНИЙ
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПЕРЕКЛАДУ: ЗМІСТОВО-МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Сергій БОЛОТНІКОВ
ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Наталія БОНДАР, Тетяна МАЛУКА, Юлія РІЗНИК
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НАВЧАННІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Світлана ГАЛАУР, Юлія НІКОЛЕНКО, Наталія КОМЛИК
ТРАДИЦІЙНІ ТА СУЧАСНІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ МІЛІТАРНОЇ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Yuliia HUNCHENKO, Tetiana KOROL
TEACHING COMPOUND NOUNS WITH THE FIRST ADJECTIVE COLORING COMPONENT AT PRACTICAL ENGLISH COURSE CLASSES FOR FUTURE TEACHERS

Максим ДОМАРЕНКО
АНАЛІЗ ТЕОРІЇ КТМЛ Р. МЕЙЕРА В КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АУДІОВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ В ЗВО

Світлана ЗАМАХІНА
ВИКОРИСТАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІВ МЕТОДИК ПОДОЛАННЯ ТРИВОЖНОСТІ У ПІДЛІТКІВ В КОНТЕКСТІ ІІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Юлія КОЛОС, Юлія ФЕДОРЕНКО
РОБОТА З ТЕРМІНОЛОГІЧНОЮ ЛЕКСИКОЮ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМИ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Марина МОСКАЛЕНКО, Руслана СКАЧКО
ІНТЕГРАЦІЯ ТЕЛЕСЕРІАЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 17 ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ

Юлія РІЗНИК, Наталія БОНДАР
ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ У НАВЧАННІ УСНОГО ТА ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ

Алла СЕРЕДА, Світлана МАНГУРА
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Юлія СИРОТА, Віктор ЧЕРНИШОВ
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ БІБЛІЇ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ШКОЛІ

Галина ТАЛОВИРЯ, Анна АГЕЙЧЕВА, Андрій АБАКУМОВ
РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ФОРМУВАННІ І ПІДТРИМАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Галина ТАЛОВИРЯ, Ксеня ГАВРИЛЬЄВА
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДО РОБОТИ ЗА ФАХОМ ЗА ДОПОМОГОЮ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК САМООРГАНІЗАЦІЇ, КРЕАТИВНОСТІ ТА КОМУНІКАЦІЇ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Юлія ФЕДОРЕНКО, Юлія КОЛОС
ЗАСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Victor CHERNYSHOV, Olena BALATSKA
THE PHILOSOPHICAL FOUNDATIONS OF RESEARCH METHODOLOGIES IN EDUCATION: THEORIES OF MEANING

Олена ШЕВЧЕНКО, Тетяна ЛЕЩЕНКО
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ УКРАЇНОЗНАВСТВА ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК ЕФЕКТИВНА ФОРМА РЕСУРСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ