Випуск № 59 том 2, 2023 р.
Завантажити номер одним файлом
IСТОРIЯ
Юрій ВОЙТЕНКО
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ПРИВАТИЗАЦІЇ У КРАЇНАХ БАЛТІЇ В УМОВАХ ТРАНЗИТУ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ
Петро ГАВРИЛИШИН
КАНАДСЬКИЙ ПЕРІОД ЖИТТЯ БОГДАНА ГАВРИЛИШИНА
Василь ІЛЬНИЦЬКИЙ
ПРОБЛЕМА ДВОМОВНОСТІ У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ 1960–1980-Х РР.: МИНУЛЕ І СУЧАСНІСТЬ
Oleh PETRECHKO, Viktoriia TELVAK, Sviatoslav ZHURAVLOV
UKRAINIAN ROMANTIC HISTORIOGRAPHY IN THE RECEPTION MYKHAILO HRUSHEVSKY
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО
Катерина КАПІТОНОВА
ДВОСВІТ У РОМАНТИЧНІЙ ОПЕРІ : ВІД «УНДІНИ» Е. Т. А. ГОФМАНА ДО «АНТИХРИСТА» Р. ЛАНҐҐОРА
Яна КИРИЛЕНКО, Лариса ОРОНОВСЬКА, Сун ЛАН
ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА: ДОСВІД ТА НОВІ МОЖЛИВОСТІ
Володимир КІНДРАЧУК
САКРАЛЬНЕ У СКУЛЬПТУРІ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА
Микола КРИПЧУК, Сергій ПЛУТАЛОВ, Галина РЕУТ
ПРИКЛАДНІ ІМПЕРАТИВИ РОЗВИТКУ МУЗИЧНОГО ТЕАТРУ В УКРАЇНІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ОДЕСЬКОГО АКАДЕМІЧНОГО ТЕАТРУ МУЗИЧНОЇ КОМЕДІЇ ІМЕНІ М. ВОДЯНОГО
Валерія КУЗНЄЦОВА
ЖИВОПИС ДОБИ МОДЕРНІЗМУ ЯК ДЖЕРЕЛО НАТХНЕННЯ В СУЧАСНОМУ ДИЗАЙНІ ОДЯГУ
Юлія МОСКВІЧОВА, Микола СУШИЦЬКИЙ, Марина ШИНКАРЕНКО
НАРОДНА ХОРЕОГРАФІЧНА КУЛЬТУРА ВІННИЧЧИНИ: ЗБЕРЕЖЕННЯ Й ТРАНСФОРМАЦІЯ РЕГІОНАЛЬНИХ ТРАДИЦІЙ
Руслан НИКОНЕНКО
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА КІНЦЯ ХХ – ПОЧАТКУ ХХІ СТ.
МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Galina DIACHENKO, Natalia KOVAL
STRATIFICATION OF LEXICAL CONTENT OF THE FREQUENCY DICTIONARY “ACOUSTICS”
Наталія ЄЩЕНКО
ГРАМАТИЧНІ ВПРАВИ У НАВЧАННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Valentina ZHUK
INTERCULTURAL COMMUNICATION AND STEREOTYPES
Вікторія ЗІНЧЕНКО, Ольга СПИС, Ірина ЧЕРНОВА
ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПИСЬМА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ДІЛОВІЙ КОМУНІКАЦІЇ: КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНИЙ, СТРУКТУРНИЙ ТА НОРМАТИВНИЙ АСПЕКТИ
Марія ІВАНЧЕНКО, Станіслав КОВАЛЬ
СТРУКТУРНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕРМІНОЛОГІЇ СФЕРИ ОПЕРАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ФОРМУВАНЬ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ)
Тетяна КАРЛОВА, Оксана КРАВЧУК, Бахрам РАШИДІ
ОНОМАСІОЛОГІЧНИЙ КЛАС «ПУХЛИНИ» В ТЕРМІНОСИСТЕМІ НЕЙРОХІРУРГІЇ
Анастасія КИРИСЮК
РЕСУРСИ КОРПУСНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ПОБУДОВИ КОГНІТИВНИХ МАТРИЦЬ ЛСП ПАНДЕМІЯ (НА МАТЕРІАЛІ ГЕНЕРАЛЬНОГО РЕГІОНАЛЬНО АНОТОВАНОГО КОРПУСУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ)
Вікторія КОТВИЦЬКА
ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНА РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ ТЕМИ «ВБИВСТВО» У ПСИХОТРИЛЕРАХ СЕБАСТІАНА ФІТЦЕКА
Віра КОТОВИЧ, Ірина ПАТЕН
МОВНИЙ ОБРАЗ ЛЮДИНИ В ПАРЕМІЙНОМУ СЕГМЕНТІ МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ: ЗООМОРФНА МЕТАФОРИЗАЦІЯ
Halyna KOCHERHA
THE OLD UKRAINIAN VOCABULARY IN THE ACTIVE LANGUAGE OF THE 15TH CENTURY
Владислав КУКУШКІН, Оксана ЛОБОВА
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО
Жанна КУЩЕНКО, Діана ПЕСОЦЬКА
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ГАСТРОНІМІВ У ПОЕТИЧНОМУ І ПРОЗОВОМУ ДИСКУРСАХ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ
Олександр ЛАВРИНЕНКО
ФУНКЦІОНУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Любов ЛЕТЮЧА, Ірина БОЧАРОВА
АНГЛОМОВНА ФРАЗЕОЛОГІЧНА НЕОЛОГІЯ: СПОСОБИ ДЕРИВАЦІЇ
Марина МОВЧАН
ВІДТВОРЕННЯ ІРРЕАЛІЙ ХУДОЖНЬОГО СВІТУ АПОКАЛІПТИЧНОГО РОМАНУ
ПЕДАГОГIКА
Марина КАБИШ
ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ДИСЦИПЛІН ЗАКЛАДУ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Вадим КАЛІНІН, Лариса КАЛІНІНА
ФОРМУВАННЯ ПАНОРАМНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Лариса КАЛІНІНА, Наталія ПРОКОПЧУК
МЕТОД ПЕДАГОГІЧНОГО ТАНДЕМУ ЯК ЗАСІБ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Володимир КЕМІНЬ, Галина КЕМІНЬ
ДІТИ-БІЖЕНЦІ З УКРАЇНИ В УМОВАХ ЕМІГРАЦІЇ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇНАХ (1918–1939)
Уляна КИРИЧУК-ХАССАН САЇД ХАССАН
СУБТИТРУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ТУРЕЦЬКОЇ МОВИ
Марина КОНЄВА, Арменуі ГАЛСТЯН
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
Катерина КОРСІКОВА, Тетяна АГЄЄНКО
ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ КВЕСТІВ В ПРОЦЕС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІЧНИХ ФАХІВЦІВ
Максим КОСТЮЧЕНКО
ДІАГНОСТИЧНИЙ АПАРАТ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ
Вікторія КОЧУБЕЙ, Ольга ДОЛГУШЕВА
ПІДРУЧНИКИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Катерина КРИШІНЕЦЬ-АНДЯЛОШІЙ
РОЗВИТОК ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ
Tetiana LAZARENKO, Svitlana OSMACHKO
SCIENTIFIC BASES OF USING CONTEXTUAL TEACHING TO FORM THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE TRANSLATORS
Ірина ЛОПАТИНСЬКА, Єлизавета КУЧЕРГАН
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЇ У СФЕРІ ГЕНДЕРНОЇ РІВНОСТІ
Наталія МАКОГОНЧУК, Наталія ГОЛЯРДИК, Олена ГЕВКО
ПСИХІЧНЕ ТА ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ В ПАРАДИГМІ СУЧАСНОЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ольга МАРЧЕНКО, Лариса СОЛОХІНА, Ігор ШЕЛКОШВЕЄВ
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРАВООХОРОНЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ІЗ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ
Володимир МАРЧУК, Олена ЦВИД-ГРОМ, Ольга РЕЙДА
ФУНДАМЕНТАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТУДЕНТІВ АГРАРІЇВ
Тетяна МАСЛОВА, Людмила ВЛАСЮК
НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Оксана МАСЛОВА, Олена ЮДЕНКОВА, Ірина ГОНЧАРОВА
ГАДЖЕТИ ЯК ЗАСІБ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ СТАНОВЛЕННЯ ЦИФРОВОЇ ПЕДАГОГІКИ
Вікторія МИГУЛЯ
ФІЛОСОФСЬКЕ ПІДҐРУНТЯ ПОНЯТТЯ «МОВИ» ТА «КОМУНІКАЦІЇ» КРІЗЬ ПРИЗМУ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВЛЕННЄВОЇ ОСОБИСТОСТІ
Марина МИХАСЬКОВА
АНАЛІЗ РОЗШИРЕННЯ ДІАПАЗОНУ МЕТОДІВ МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Tetiana MOROZ, Svitlana MYKYTIUK
ENHANCED TESTING FOR EDUCATION IN EMERGENCIES
Світлана МУДРА, Людмила ЗУБКОВА, Еліна БЄЛЯЄВА
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ DESIGN THINKING ДЛЯ РОЗВИТКУ УСНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ
Олена НЕГРІВОДА, Ольга ОДІНЦОВА, Наталія ОСІПЧУК
СПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО ПІД ЧАС АСИНХРОННОГО НАВЧАННЯ
Khrystyna OSIDACH, Serhiy YAREMCHUK
METHODOLOGY OF CONDUCTING DICTATIONS IN LESSONS OF SERBIAN LANGUAGE IN AN ENGLISH-SPEAKING AUDIENCE
Lyudmyla PIDKOLESNA, Olena ZHERONKINA
DISCUSSION AS A METHOD OF FORMING COMMUNICATION SKILLS WHILE TEACHING ENGLISH IN A HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION
Олена ПІДСОСОННА
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ НАСКРІЗНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
Людмила ПРОЦАЙ, Юлія ФЕДІЙ
ВЕРБАЛЬНА ТА НЕВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ