Випуск № 84 том 3, 2025 р.
Завантажити номер одним файлом
IСТОРIЯ
Сергій ПЄТКОВ
ПОХОДЖЕННЯ ВЕЛИКОЇ КИЇВСЬКОЇ КНЯГИНІ ОЛЬГИ: ВЕРСІЇ ТА АРГУМЕНТИ
Софія ТОЦЬКА
ПОРАЗКА ПРОРОСІЙСЬКОГО СЕПАРАТИЗМУ У М. БЕРДЯНСЬК (ЛИСТОПАД 2013 – ТРАВЕНЬ 2014 РР.)
Богдан ЯНИШИН
МІЖ НАУКОЮ ТА ПОЛІТИКОЮ: ПУБЛІЦИСТИКА СТЕПАНА ТОМАШІВСЬКОГО ДОБИ ВЕЛИКОЇ ВІЙНИ
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО
Іванна ПІДГАЄЦЬКА, Людмила МАЦІЄВСЬКА, Владислав ПОЛІЩУК
ПРОБЛЕМА ДИХАННЯ ТА АРТИКУЛЯЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВОКАЛУ
Юлія ПОПЕНЮК
ІКОНОГРАФІЯ ТА ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНІ ОСОБЛИВОСТІ БОГОРОДИЧНИХ ІКОН В СУЧАСНОМУ ІКОНОПИСІ ГАЛИЧИНИ
Оксана ПОПІНОВА, Ганна КРЮКОВА, Олександр КРЮК
ТЕХНОЛОГІЇ ЯК МУЗА: МИСТЕЦТВО У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
Тетяна ПОПОВА, Оксана КАГІТІНА
КАСТОМІЗАЦІЯ ОДЯГУ В ДЖИНСОВОМУ СТИЛІ
Андрій ПОСТОЛ, Олександр КРЮК
ВІКОННИЦІ ЧЕРНІГІВЩИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ В АНСАМБЛЯХ ДЕРЕВОРІЗЬБЛЕННЯ ФАСАДІВ БУДІВЕЛЬ
Тетяна ПУХНАВЦЕВА
ЕВОЛЮЦІЯ РОЛІ ТЛА В УКРАЇНСЬКИХ АНТИМІНСАХ XVI‒XIX СТОЛІТЬ
Марина РИЖОВА
ПЕРФОРМАТИВНІ ПРОЄКТИ В РЕПЕРТУАРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ФІЛАРМОНІЇ УКРАЇНИ: ОСОБЛИВОСТІ СЦЕНІЧНОГО ВТІЛЕННЯ ТА ПУБЛІЧНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ
Єлизавета РОГОВСЬКА
ДІЯЛЬНІСТЬ АСОЦІАЦІЇ ВОКАЛІСТІВ MIX (ПОЛЬЩА)
Василь СЕМКОВИЧ
КОНЦЕПТУАЛЬНІСТЬ МОДЕЛЕЙ ЛЕГКОГО ЖАНРУ ОЛЕКСАНДРА БІЛАША
Інна СТАШЕВСЬКА, Юлія ДАНИЛЬЧЕНКО
КОМПОЗИЦІЯ “THE GREAT TRAIN RACE” ДЛЯ ФЛЕЙТИ Я. КЛАРКА: ОСОБЛИВОСТІ ВТІЛЕННЯ РОЗШИРЕНИХ ВИКОНАВСЬКИХ ТЕХНІК
Олеся СТЕПАНОВА
ВІД ЗАХОДУ НА СХІД: ФОРТЕПІАНО ТА МУЗИЧНА СПАДЩИНА ІНДІЇ
Володимир ТАРАСОВ, Станіслав ОСТРОУС
ТИПОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ В ХУДОЖНІЙ МОВІ ПОДРУЖЖЯ БЕХЕРІВ (ДЮССЕЛЬДОРФСЬКА ШКОЛА ФОТОГРАФІЇ)
Вероніка ТОРМАХОВА, Тетяна ПІСТУНОВА
ФОРМОТВОРЧІ ПРОЦЕСИ В СУЧАСНІЙ НЕАКАДЕМІЧНІЙ МУЗИЦІ: ВІД КЛАСИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ДО МОДИФІКОВАНИХ СТРУКТУР У ДЖАЗІ, РОК- ТА ПОП-МУЗИЦІ
Денис ФЕДОРЧЕНКО, Світлана МАКОДА, Сергій РАБЧЕНЮК
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОЦЕС ВИКЛАДАННЯ БАЛЬНИХ ТАНЦІВ В КОНТЕКСТІ СПОРТИВНО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ольга ХЕНДРИК, Ірина МАКАРОВА
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ХОРЕОГРАФІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА СВІТОВИЙ ДОСВІД
Ван ЦЗИАНЬ
ОСОБЛИВОСТІ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ ЖАНРУ СИМФОНІЇ В ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ
Анна ЧЕРНИШОВА
ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У БЕРДИЧЕВІ
Віктор ЧЕРНІЙ
ЧИТАННЯ НОТ З ЛИСТА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МУЗИКАНТА
Asmati CHIBALASHVILI
MANIFESTOS OF THE 20TH AND EARLY 21ST CENTURIES AS MARKERS OF SOCIOCULTURAL AND ARTISTIC TRANSFORMATIONS
Лариса ШЕМЕТ, Тетяна ПАСІЧИНСЬКА
ОСНОВНІ ВЕКТОРИ АКОРДЕОННОЇ ТВОРЧОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ГЕНРІ ДОКТОРСЬКІ
МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Володимир ПАВЛИК
ВІЙСЬКОВА ТЕРМІНОЛОГІЯ В ГАЛУЗІ ВАЖКОЇ ТЕХНІКИ (СЕМАНТИКА, СТРУКТУРА, ПЕРЕКЛАД)
Ganna POLISHCHUK
LISTENING AS THE MAJOR LANGUAGE PROCESSING SKILL OF SPOKEN INTERACTION
Ірина ПРОЖОГІНА
ВАРІАТИВНІСТЬ, СТРУКТУРА І ФУНКЦІОНУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ КУЛІНАРНОЇ ЛІНГВІСТИКИ
Ангеліна РАЗУМНА
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ЕТНОЛІНГВІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ УКРАЇНСЬКОЇ ТА ПОЛЬСЬКОЇ МОВ
Наталія РОТОВА
ВИРАЖЕННЯ ЕКСПЛІЦИТНОЇ ТА ІМПЛІЦИТНОЇ ОЦІНКИ У ТВОРАХ І. СЕНЧЕНКА
Олена ТИХОНЕНКО, Інна ПІДГОРОДЕЦЬКА
ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ) У ЗВО
Анастасія ТОЛКАЧОВА
НІЦШЕАНСТВО У ФАНТАСТИЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ «ЗОРЯНИЙ КОРСАР» ОЛЕСЯ БЕРДНИКА)
Nataliia CHERNENKO, Andrii GORLICHENKO
DIALOGUE IN THE STRUCTURE OF DISCOURSE: SOCIOPSYCHOLINGUISTIC ASPECT
Тамара ШКАРБАН, Орест ПОЛІЩУК
ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНІ ЗАСОБИ ВИРАЖЕННЯ ЧАСОВОЇ СЕМАНТИКИ В ПОЕЗІЇ ВАСИЛЯ СТУСА
Оксана ШУМЕЙКО
МИХАЙЛО ВОЗНЯК ЯК УПОРЯДНИК «УКРАЇНСЬКИХ ПЕРЕКАЗІВ»
ПЕДАГОГІКА
Nataliia SEMINIKHYNA, Olena LUTSENKO
HOW TEACHER WELL-BEING SHAPES STUDENT MOTIVATION: THE ROLE OF IDENTITY AND SELF-EFFICACY
Юлія СЕРДЮЧЕНКО
ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Оксана СИДОРЕНКО, Світлана КОЗИРЯЦЬКА
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я: СКЛАДОВІ Й КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ЇЇ ФОРМУВАННЯ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
Світлана СИЗОНОВА
ВПРОВАДЖЕННЯ МОДЕЛІ ПРЕДМЕТНО-МОВНОГО ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОМУ ЧИТАННЮ СТУДЕНТІВ ЗВО
Оксана СМАЛЬ, Ірина ОНИЩЕНКО
ЗАСТОСУВАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПРИ ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: МОЖЛИВОСТІ ТА ВИКЛИКИ
Елеонора СТРИГА, Вікторія ШУЛЬГА
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДРАМАТИЗАЦІЇ НА УРОКАХ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ З МЕТОЮ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНИХ УМІНЬ УЧНІВ
Iryna TKACHENKO
TEACHING CHOREOGRAPHY IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS OF UKRAINE: INNOVATIVE ASPECTS
Ірина ЦЕБРІЙ, Антон ОРІЩЕНКО
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ МАКСА ШЛОССБЕРГА
Людмила ЦИБУЛЬКО, Ігор БОЖЕНКО
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Viktoriia CHUIENKO
WAYS TO IMPROVE STUDENTS’ CRITICAL THINKING SKILLS AT FOREIGN LANGUAGE CLASSES
Олександр ШЕВЧЕНКО, Василь КАРИЧКОВСЬКИЙ
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ТЕХНОЛОГІЙ
Ольга ШУМ, Наталія БІЛОУС
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ВИКЛАДАННІ ТА ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ
Світлана ЯКОВЛЕВА
ПІДВИЩЕННЯ РОЗУМОВОЇ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ШЛЯХОМ ЗАСТОСУВАННЯ КОРЕКЦІЙНИХ ПРОГРАМ