Випуск № 29 том 5, 2020 р.

Завантажити номер одним файлом

Титульна сторінка

Змiст

IСТОРIЯ

Любомир АНДРУСІВ
Раціоналістичні тенденції в українській філософській думці ХІ – поч. ХVІІ ст.

Світлана АТАМАНСЬКА (ДЕРКАЧ)
Соціально-демографічні перспективи Київської області

Галина БЗУНЬКО
Українсько-польська боротьба навколо університетського питання в 1784–1914 рр. (кінець XVIII–початок XX ст.)

Olena NAUMENKO
Methods of soviet propaganda dissemination within displaced camps in Western Europe (1944–1948)

Світлана СТЕПАНЮК, Сергій ГОЛЯКА, Віра ТКАЧУК, Ольга КОЛЬЦОВА, Вікторія КОВАЛЬ
Життєвий та спортивний шлях легенди українського спорту Лариси Латиніної

Віталій ШЕВЧЕНКО
Конференція демократичного конгресу в Харкові (26–27 січня 1991 р.)

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Валентина АНДРЄЄВА
Політика українізації та музично-театральне життя Полтави кінця 20-х – початку 30-х років ХХ століття: джерелознавчий аспект

Тетяна АНДРУСИШИН, Вікторія ПОЛЮГА
Соціокультурні орієнтири жінки в суспільних оцінках статі

Lianna BUCHOK
Style discourses of academic specialization of the transcarpathian school of composition based on examples of piano art of the second half of the 20th century

Ван ВЕЙКЕ
Художественный язык в китайской пейзажной живописи конца XIX – XX ст.: западная исследовательская традиция (1940–2010-е гг.)

Марія ДЕМ’ЯНЮК
Фестиваль як форма культурно-дозвіллєвої діяльності в місті Хмельницькому

Віолетта ДУТЧАК
Синтез видів творчої діяльності бандуристів української діаспори: традиції і новаторство

Олена ЗАВЕРУХА
Стилістика хорового твору Д. Бочарова «Прощай, світе»: драматургічні функції фактури

Оксана ЗАХАРОВА
Социально-художественная функция бального костюма

Роман КОРСАК, Галина КОЛІСНИК, Іван ГОДЯ
Формування культури ресторанного обслуговування

Анастасія КРАВЧЕНКО
Виконавська інтермедіальність: дискурс художньо-технологічної креативності в музичному мистецтві ХХІ століття

Екатерина КРАСНОЩЕК
Вокальный цикл Луи Дюрея «Три песни басков» на стихи Жана Кокто в контексте раннего периода творчества композитора

Тетяна КРУЛІКОВСЬКА
Вокальна творчість Михайла Завадського на шляху формування «української школи» у музиці ХІХ століття

Світлана ЛИСЮК, Євген ЛИСЮК
Проблема сценічного хвилювання студентів-піаністів

Любомир МАРТИНІВ, Ольга МАРТИНІВ
Дрогобицька філія ВМІ ім. М. Лисенка як фактор професіоналізації музичного життя української громади

Олег МАРЦИНКІВСЬКИЙ
Молодий співак і студія звукозапису: педагогічні поради

Леся МИКУЛАНИНЕЦЬ
Творчість Тетяни Теличко в етнокультурному розвитку фортепіанного мистецтва Закарпаття кінця ХХ – початку ХХІ століття

Уляна МОЛЧКО
Жанрові особливості фортепіанних творів Юлюса Фельдмана

Маріанна МУРАШКО
Візуальний образ персонажа в пояснювальних рекламних роликах за останнє десятиріччя

Марина ПОНОМАРЕНКО
Триптих М. Пономаренко «Сімейні реліквії»: особливості образного та художньо-стилістичного ладу

Ірина П’ЯТНИЦЬКА-ПОЗДНЯКОВА
До проблеми музичного дискурсу як багатовимірного текстового простору

Віолетта РАДОМСЬКА
Фактури в архітектурній поліхромії як чинник формоутворення інтер’єрного середовища

Вадим РАКОЧІ
Оркестрування як засіб синтезу в концерті для оркестру «карпатський» Мирослава Скорика

Ірина СІДОРОВА
Курс «хорознавство» в умовах підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до професійної діяльності

Нінель СІЗОВА, Ганна БІЛОЗЕРСЬКА, Тетяна БЕЛІНСЬКА, Катерина КУШНІР
Опера Григорія Давидовського «Під згуки рідної пісні» та її значення для хорової культури Вінниці

Наталія СТОРОНСЬКА
Феномен творчої постаті Євгенії Шуневич у контексті діяльності дрогобицької вокально-педагогічної школи

Вероніка ТОРМАХОВА
Стилеутворення в неакадемічній музиці

Олег ЧУЙКО
Мистецькі взаємовпливи Київської Руси та Скандинавії періоду середньовіччя

Ліля АМЕТОВА
Рекламні листівки Є. Гапчинської для МОЗ України проти коронавірусу в період карантину

Mariya YARKO
The ethnic and national identity matrices of Ukrainian academic music: methodology of the issue

Світлана ГАВРИЛЮК
Микола Біляшівський – теоретик пам’яткоохоронної і музейної справи

Ольга KOМЕНДА, Віталій ОХМАНЮК
Бела Барток в світлі теорії універсальної творчої особистості