Випуск № 77 том 3, 2024 р.
Завантажити номер одним файлом
IСТОРIЯ
Тетяна ЛОБАЧОВА
ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ІДЕНТИЧНОСТЕЙ У ВЕНЕЦІЇ ЧУМНИХ РОКІВ (1575–1577 РР.). ПЕРСОНАЛЬНІ ІСТОРІЇ, КАЗУСИ, ПРИКЛАДИ
Богдан ПАСКА, Роксолана-Валентина ЯВОРСЬКА
ОКСАНА ПОПОВИЧ (1926–2004) В УКРАЇНСЬКОМУ ДИСИДЕНТСЬКОМУ РУСІ
Володимир ФЕСАН
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЦИФРОВОЇ ІСТОРІЇ У ВІРТУАЛЬНИХ МУЗЕЯХ ВИДАТНИХ ОСОБИСТОСТЕЙ ТА ІННОВАЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ ШІ
Світлана ЧИБИРАК, Людмила МІРОШНИЧЕНКО-ГУСАК
МУЗЕЙНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС ЯК СПОСІБ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ: ДОСВІД НАУКОВО-ЕКСПОЗИЦІЙНОГО ВІДДІЛУ ЕТНОГРАФІЇ ТА НАРОДНИХ ПРОМИСЛІВ ВОЛИНСЬКОГО КРАЄЗНАВЧОГО МУЗЕЮ
Назарій ЮРЧИШИН
ДІЯЛЬНІСТЬ ЗЕНОНА КОССАКА В УКРАЇНСЬКОМУ НАЦІОНАЛІСТИЧНОМУ РУСІ 1930-Х РР.
МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО
Анастасія НОГА
СУЧАСНИЙ ЕТНОДИЗАЙН В АЙДЕНТИЦІ
Xingchen PAN, Iryna CHUBOTINA
THE HISTORICAL EVOLUTION OF CHINESE ACCESSORIES DESIGN: TECHNIQUES, STYLES AND TRENDS
Роман ПЕТРІВ
ВИЗНАЧАЛЬНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ЕТАПІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА (АНАЛІЗ ЗОВНІШНІХ ВПЛИВІВ)
Іван ПУЗЕНКО, Юлія ХАЛМУРАДОВА
ФОРМОТВОРЧІ ЗАСАДИ ВИГОТОВЛЕННЯ СТОЛОВОЇ КЕРАМІКИ ТРИПІЛЬСЬКОЇ ДОБИ
Ольга ПУНГІНА, Любов ГУСЄВА, Лариса КУЛІНІЧ
РИСУНОК І ЖИВОПИС ЯК ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ В КНИЖКОВІЙ ГРАФІЦІ
Микола ПУЧКО-КОЛЕСНИК
ХОРОВА ТВОРЧІСТЬ Ю. ІЩЕНКА У РЕПРЕЗЕНТАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО КОМПОЗИТОРСЬКОГО СТИЛЮ (НА ПРИКЛАДІ ХОРОВОГО ЦИКЛУ НА ВІРШІ М. РИЛЬСЬКОГО)
Оксана СЬОМАК
ІКОНА «БОГОРОДИЦЯ ОДИГІТРІЯ» З СЕЛА ПОПЕЛІ ДРОГОБИЦЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. АРГУМЕНТИ НА КОРИСТЬ ДАТУВАННЯ
Маосень ТАН
СКРИПКОВИЙ КОНЦЕРТ МІ-БЕМОЛЬ МАЖОР ЖАНА‑МАРІ ЛЕКЛЕРА: ЖАНРОВО-СТИЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ
Костянтин ТРИКОЗЮК
КОНЦЕРТИ ДЛЯ БАЛАЛАЙКИ З ОРКЕСТРОМ К. МЯСКОВА: АСПЕКТИ ЖАНРОВОЇ СТИЛІСТИКИ
Ні ЧЖОУ
ФІЛОСОФСЬКО-ЕСТЕТИЧНІ СКЛАДОВІ ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАВСТВА В КИТАЇ
Наталія ЧУПРІНА, Владислав ХОМЕНКО, Олена ГРИГОРЕВСЬКА
ПРОЄКТНІ ПРАКТИКИ ЕКОДИЗАЙНУ В РОЗРОБЦІ ОДЯГУ ТА ТЕКСТИЛЬНИХ ВИРОБІВ
Ольга ШАДРІНА-ЛИЧАК
РОЛЬ Ж. Ш. ДЕ ШАМБОНЬЄРА ТА ЙОГО УЧНІВ В СТАНОВЛЕННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ КЛАВЕСИННОЇ ШКОЛИ
Ірина ШЕСТЕРЕНКО
ТРИНАДЦЯТЬ ФОРТЕПІАННИХ СОНАТ ВІТАЛІЯ КИРЕЙКА: ЖАНРОВО-ДРАМАТУРГІЧНИЙ ТА СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТИ
МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО
Роксолана ПОВОРОЗНЮК
ЛІНГВОСЕМІОТИЧНІ АСПЕКТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО НЕЙМІНГУ В ДВОМОВНІЙ ПЕРСПЕКТИВІ
Ганна ПОЛІНА, Лариса ЄВДОКИМОВА
КОНЦЕПТ UPBRINGING В СВІТЛІ БРИТАНСЬКОЇ ТА АМЕРИКАНСЬКОЇ ЛІНГВОКУЛЬТУР
Ганна ПОЛІНА, Софія ПОБІДАШ
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АМЕРИКАНСЬКОГО ТА БРИТАНСЬКОГО ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Анастасія РОМАНЧУК
КУЛЬТУРНА ВКОРІНЕНІСТЬ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕРЕКЛАДУ
Оксана ТИХОВСЬКА, Ольга ТОВТ, Ірина БУРА
МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТА МІФОЛОГІЧНІ ОБРАЗИ В НАУКОВО-ФАНТАСТИЧНОМУ РОМАНІ ВАЛЕНТИНА ЧЕМЕРИСА «ПРИРЕЧЕНІ НА ЩАСТЯ»
Олена ТИХОНЕНКО, Інна ПІДГОРОДЕЦЬКА
ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
Ольга ФЕДЬКО
УКРАЇНСЬКИЙ БАРОКОВИЙ ТРАКТАТ: ПАРАДИГМАТИКА ЖАНРУ
Лідія ЧЕРЧАТА, Лариса КОРОЛЬ
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ІНОЗЕМНОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ПЕДАГОГIКА
Тетяна САВЧУК, Катерина КОЗИР
ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ КОЗАЦЬКОЇ ДЕРЖАВИ (1657–1687) В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Nataliia SEMINIKHYNA, Olena LUTSENKO
PEDAGOGICAL COACHING AND TEACHER LEADERSHIP DEVELOPMENT: KEY ASPECTS AND IMPACT ON EDUCATION QUALITY IN UKRAINE
Ольга СНІТОВСЬКА
РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНИХ СИСТЕМ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН: ДИСКУРС УКРАЇНСЬКОЇ КОМПАРАТИВІСТИКИ
Катерина СТАРОДУБЦЕВА, Тетяна ОСИПОВА
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОЄКТУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Олена СТЕПАНЕНКО, Галина ЛИСАК, Наталія ТОНКОНОГ
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Yaroslava FEDORIV, Iryna PIROZHENKO, Mariya FEDORIV
NARRATIVE WRITING FOR EMOTIONAL WELL-BEING: A CASE STUDY INTO ENHANCING STUDENTS’ LANGUAGE SKILLS AND RESILIENCE
Ірина ЦЕБРІЙ, Олена КИРИЧЕНКО
МУЗИЧНО-ТЕАТРАЛЬНА ОСВІТА У МІНІ-ТЕАТРАХ РАННЬОГО І КЛАСИЧНОГО CЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
Катерина ЦИМБАЛ, Сергій ЦИМБАЛ
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТА-ІНСТРУМЕНТАЛІСТА
Наталія ШВЕЦЬ, Олександр ШВЕЦЬ
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНЬОГО ПЕРЕКЛАДАЧА В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Олександр ШПЕТНИЙ
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОЄКТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ-ГРАФІКІВ
Василь ЯГУПОВ, Ксенія ЄРГІДЗЕЙ, Юлія РОЗУМОВСЬКА
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ДІАГНОСТУВАННЯ РОЗВИНЕНОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ ТАКТИЧНОЇ ЛАНКИ УПРАВЛІННЯ
ПОВIДОМЛЕННЯ
Mária STRENÁČIKOVÁ, Аndriy DUSHNIY
ZDELÁVANIE UČITEĽOV HUDBY NA PEDAGOGICKÝCH FAKULTÁCH NA SLOVENSKU