Випуск № 73 том 1, 2024 р.

Завантажити номер одним файлом

Титульна сторінка

Змiст

IСТОРIЯ

Владислав ЄГОРОВ
УКРАЇНСЬКЕ ПИТАННЯ НА СТОРІНКАХ ЧАСОПИСУ «ВЕСТНИК ЄВРОПИ» У 1860–1900-Х РР.

Ірина МАНЬКО
ВПЛИВ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА НА РОЗВИТОК ОСВІТИ В УКРАЇНІ (1991–2023)

Володимир МИРОШ
МАЗЕПІАНА БОГДАНА БАРВІНСЬКОГО: ПРОБЛЕМАТИКА ТА РЕЦЕПЦІЯ

Ірина МИХАЙЛІВ
ЛЮДИНА ПРОТИ СИСТЕМИ: ОПОЗИЦІЙНИЙ РУХ У СПОГАДАХ УКРАЇНСЬКИХ ДИСИДЕНТІВ

МИСТЕЦТВОЗНАВСТВО

Наталя АКСЬОНОВА, Людмила КОСТЕНКО, Наталія СТОЛЯРЧУК
РОЛЬ КОМУНІКАЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ У ЗМІЦНЕННІ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Оксана АНДРІЯНОВА
СОНАТА ДЛЯ КЛАРНЕТА І ФОРТЕПІАНО Ф. ПУЛЕНКА: СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МУЗИЧНОГО ТЕМАТИЗМУ

Олена АФОНІНА
ТВОРЧИЙ МЕТОД ХУДОЖНИКА-ФОТОРЕАЛІСТА РІЧАРДА ЕСТЕСА В КОНТЕКСТІ СИНТЕЗУ ХУДОЖНІХ ТРАДИЦІЙ

Руслана БЕЗУГЛА
ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕАЛІЗМУ У ПОРТРЕТНОМУ ЖИВОПИСІ ЛЮСЬЄНА ФРЕЙДА

Олександр БЕРЛАЧ
ХРОНІКИ ОКРЕМИХ ПОСТАТЕЙ ІСТОРІЇ РУСЬКОГО КОРОЛІВСТВА В ГРАФІЧНОМУ ДОРОБКУ ОЛЕКСАНДРА ДИШКА

Тетяна БІЛАН, Оксана ПЕТРІВ
РОЛЬ НАРОДНОГО КОСТЮМА У СТВОРЕННІ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ОБРАЗУ

Віктор БІЛОБЛОВСЬКИЙ
КОНЦЕПТ «ІНТЕРПРЕТАЦІЯ» В ІСТОРІЇ, ТЕОРІЇ ТА МУЗИЧНОМУ МИСТЕЦТВІ

Світлана БІСКУЛОВА
РОЛЬ ТЕХНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АТРИБУЦІЇ/ПЕРЕАТРИБУЦІЇ ПОРТРЕТНОЇ МІНІАТЮРИ

Максим БОГУСЛАВСЬКИЙ
ВЗАЄМОВПЛИВИ: ТЕХНОЛОГІЇ, ДИЗАЙН, ВІЗУАЛЬНА КУЛЬТУРА

В’ячеслав БОЙКО
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ “CONTEMPORARY ART” У КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ НАПРЯМКІВ РЕАЛІЗМУ: ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ ВИКЛИКИ

Світлана БОНДАР (ГУРАЛЬНА)
ОРГАННЕ МИСТЕЦТВО ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ В КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ

Альона БОРШУЛЯК
ВТІЛЕННЯ РИТОРИЧНОГО МИСЛЕННЯ В СОНАТНИХ ЦИКЛАХ В. МОЦАРТА

Вероніка БУБЛЕЙ, Марина РУСЯЄВА
MAESTÀ: ТЕРМІНОЛОГІЯ ТА ІКОНОГРАФІЯ В КОНТЕКСТІ СІЄНСЬКОГО ЖИВОПИСУ РАННЬОГО ПРОТОРЕНЕСАНСУ

Анастасія ВАРИВОНЧИК
ІНФОГРАФІКА В ГРАФІЧНОМУ ДИЗАЙНІ ХХІ СТОЛІТТЯ

Олександр ВАСИЛЬЄВ, Олена ВАСИЛЬЄВА
ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ ДИЗАЙНУ ФАВІКОНІВ НА ОСНОВІ ЛОГОТИПІВ ПІДПРИЄМСТВ EЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Валентина ВАСКЯЛІТЕ
СИНТЕЗ МИСТЕЦТВ У ДИЗАЙНІ УКРАЇНИ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Вікторія ГІГОЛАЄВА-ЮРЧЕНКО, Олена СМИРНА, Лариса ДАВИДОВИЧ
ВАЖЛИВІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СКЛАДОВОЇ ДО ВОКАЛЬНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (НА ПРИКЛАДІ РОБОТИ ІЗ КИТАЙСЬКИМИ ЗДОБУВАЧАМИ ХДАК)

Володимир ГОДЛЕВСЬКИЙ
ФОЛЬКЛОРНО-ДЖАЗОВІ ПАРАЛЕЛІ У «КОЛИСКОВІЙ» НА ЛЕМКІВСЬКУ ТЕМУ ДЛЯ СИМФОНІЧНОГО ОРКЕСТРУ ВОЛОДИМИРА ГОДЛЕВСЬКОГО

Лілія ГОМОЛЬСЬКА
ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ БРЕНДІВ У СФЕРІ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА

Віталій ГОРОДЕЦЬКИЙ
ХРИСТИЯНСЬКА СИМВОЛІКА В ГУЦУЛЬСЬКОМУ МЕТАЛІРСТВІ

Богдана ГУМЕНЮК, Олександра ПАНФІЛОВА, Іван ТАРАСЮК
ФІТОМОРФНА ФРЕСКОВА ОРНАМЕНТИКА ЦЕРКОВ ПОЧАЇВСЬКОЇ ЛАВРИ

Олександр ҐУТОРОВ
ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРІВ ІНДИВІДУАЛЬНИХ БУДИНКІВ. АНАЛІЗ ДИЗАЙН-ПРОЄКТІВ ТА МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ

Ольга ЗАСАДНА
ПРОПОВІДНИЦЬКА ВІДПРАВА «СЛУЖБА БОЖА «ВИЗВОЛЕННЯ» П. ГОНЧАРОВА ТА В. ЧЕХІВСЬКОГО: ЖАНРОВА СПЕЦИФІКА ТА ІСТОРИЧНИЙ КОНТЕКСТ

МОВОЗНАВСТВО. ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО

Христина БІЛИНСЬКА
ХУДОЖНІЙ СВІТ ПОВІСТІ ЕДІТ ВОРТОН «ІТАН ФРОМ»

Олена БОРОВСЬКА, Тетяна СОЛЬСЬКА
ПАРТИЦИПНЕ ОЗНАЧЕННЯ У СУЧАСНІЙ НІМЕЦЬКІЙ МОВІ

Sofiia BUTKO
O JĘZYKU / JĘZYKACH NOT RĘKOPIŚMIENNYCH W STARODRUKACH CYRYLICKICH

Ольга ВАСИЛЕНКО, Марина КИРИЛЛОВА, Оксана КАЛАШНИК
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ В АНГЛІЙСЬКІЙ ФРАЗЕОЛОГІЇ

Микола ВЕРЕЗУБЕНКО, Лілія ХАРЛАМОВА, Анна ЛАШКО
СКЛАДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ ФАХОВИХ ТЕКСТІВ НА ПРИКЛАДІ ІНСТРУКЦІЇ З ЕКСПЛУАТАЦІЇ КАВОВАРКИ “MIELE” У МОВНІЙ ПАРІ НІМЕЦЬКА МОВА Й УКРАЇНСЬКА

Ірина ГАВРИЛОВА
СПЕЦИФІКА ПЕРЕКЛАДУ ТЕРМІНОЛОГІЇ СФЕРИ ІТ (НА МАТЕРІАЛІ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ)

Ганна ДОВГОПОЛОВА, Валентина ВАСИЛЕНКО
СКЛАДАННЯ ТЕКСТУ ЮРИДИЧНОГО ДОКУМЕНТА: МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

Andrii DUBYK
LEXICAL AND GRAMMATICAL COHESION IN THE SONG “TERESA & MARIA” BY THE DUO “ALYONA ALYONA & JERRY HEIL”: AN ATTEMPT OF QUANTITATIVE REPRESENTATION

Юлія ЗАДОРОЖНА, Ангеліна ГОЯН
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ МОДИФІКОВАНИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ У РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ

Тетяна КАРАВАЄВА
СУЧАСНА АНГЛОМОВНА РЕКЛАМА: СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНИЙ ТА СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТИ

Tamara KYRPYTA, Tetiana DAVYDOVA, Svitlana LEVYTSKA
“THE PICTURE OF DORIAN GRAY”: MIRRORING THE UNCANNY VALLEY EFFECT

Наталія КОРОЛЬОВА, Ілона ДЕРІК
ВПЛИВ КУЛЬТУРНИХ ФАКТОРІВ НА СИНЕРГІЮ В ПЕРЕКЛАДОЗНАВЧІЙ ПАРАДИГМІ

ПЕДАГОГIКА

Тетяна АРТІМОНОВА
ФОРМУВАННЯ УЯВИ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ

Zhanna BABIAK, Oleg BODNAR, Iryna PLAVUTSKA
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A TOOL FOR MODELLING THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT

Вікторія БОЛОТІНА
ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ БАКАЛАВРІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Юлія БОНДАРЧУК
ФІЛОСОФСЬКІ ТА НАУКОВІ АСПЕКТИ МЕТОДОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСІВ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

Оксана БРОВКІНА, Катерина КОНДРАТЕНКО
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗМІШАНОМУ ФОРМАТІ

Оксана БРОВКІНА, Олександра РАКІТІНА
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Анатолій БРОВЧЕНКО
НЕПЕРЕРВНА ДИЗАЙН-ОСВІТА: НОВІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ДИЗАЙНЕРІВ

Катерина БУРЯК
САМООЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ, СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ

Яна БУТ
ФОРМИ ТА МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Юрій ВАЛЮК
СУЧАСНА АРХІТЕКТУРНА ОСВІТА: СИНТЕЗ У МИСТЕЦТВІ ЯК ОСОБЛИВА СКЛАДОВА МЕТОДИКИ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ

Тетяна ВАСЮТІНА
ВИКОРИСТАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Tetiana VED, Yaroslava LYUTVIYEVA
USING INFOGRAPHICS IN HEI CLASSES AS A MEANS OF ENHANCING TEACHING EFFECTIVENESS

Olena HALAI
PHONETIC SKILLS FORMATION IN PRIMARY SCHOOL ENGLISH LANGUAGE CLASSES

Ольга ГАРАГАН
ВИХОВНА МІСІЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІДЕЇ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Kateryna HILDEBRANT
WAYS TO ENHANCE STUDENTS’ COMMUNICATIVE SKILLS IN ESP TEACHING AND LEARNING

Святослав ГОРБЕНКО, Анатолій ГОРБЕНКО
НАЧЕРК ЯК ОСОБЛИВА СКЛАДОВА ТВОРЧОГО НАВЧАННЯ АРХІТЕКТОРА-ХУДОЖНИКА

Ольга ГРАБ
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРВИННИХ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРИРОДНЕ ДОВКІЛЛЯ В ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ